piątek, 30 sierpnia 2013

Przepraszam za opóźnienia

 
 
 
Chcę bardzo przeprosić że tak długo nie dodawałam nowego rozdziału, ale internet miałam tylko na telefonie. Dodać rozdział byłoby trudno. Nowy rozdział dodam najpóźniej w środę. Jakoś na razie nie mam weny.  
 
Jest też druga rzecz, o której chciałam napisać w tym poście. Długo czekałam, nie mogłam się doczekać, a tu proszę. Kolejna część "Jak Wytresować Smoka". Może do premiery jeszcze rok, ale na pewno będzie się opłacało czekać. Wiemy już, że mija pięć lat od czasu, gdy Czkawka i Szczerbatek zjednoczyli smoki i Wikingów na wyspie Berk. Cała osada z zapartym tchem śledzi losy zawodników startujących w Smoczym wyścigu. Podczas jednej z takich zabaw uczestnicy odkrywają tajną, lodową jaskinię, która jest domem setek dzikich smoków oraz tajemniczego Smoczego Jeźdźca. Rozpoczyna się walka o pokój. Wiemy również że jest to pierwsza cześć z kontynuacji o przygodach czkawki. Nie mogę się doczekać premiery.
 
 
 
No i oczywiście nowy Czkawka. Tylko jedno słowo. ŁAŁ!
Jak wytresować smoka 2 - czerwiec 2014

2 komentarze: